söndag 2 oktober 2011

Helgens fångst

Med hem i bilen hade jag inte bara ett gäng nykomlingar till garderoben - jag hade också nya bekantskaper, härliga minnen, lite nya foton, små guldkorn av kommentarer och ögonblick. Första timmen av träffen gick jag bara runt och var fascinerad - det var fullständigt overkligt att alla hade poppat ut ur cyberspace och in i mitt liv bara så där! Jag hade aldrig förväntat mig den här behagliga "bieffekten" av bloggandet :-)

Trötta av promenderande, shopping, nya ansikten och en lång dag var det svårt att hålla gäspningarna borta mot slutet av middagen. Kameran däremot var ungefär lika frånvarande som tigern som inte fick tummen ur och knippsade en enda bild från kvällen. Ni får ta del av klädfångsten istället!

Brunette-mollyistas
Pizza-lunch (den enda pizzan på hela resturangen)
På Milk & Honey
Mycket finingar fanns det!
Vilar lite
På väg mot Freeport
Mumsiga söta snittar, druvor och bubblor på Freeport
Klädskörden!





16 kommentarer:

Anne sa...

Bra jobbat :)
Kram

Lingonberrie sa...

Precis! Bra jobbet och vi måste också ses någon gång. Älskar din fina merino sweater...
Så roligt att se bilder!
kramar!

Odd me sa...

Härligt det ser ut! Koftan är så fin! Tack gulliga för paraplyet :) Kram

Tindy sa...

Lilla skatt...Jaaaaa, säger som Lingon..Vi måste ses någon gång..Välkommen till Metropolen fina tiger:)

Vivvi sa...

Snygga inköp. Copycatade ju dig lite med koftan. Sååå mjuk och go. Tycker oxå det var helt surrealistiskt men såå kul. Kommer jag leva på länge. Du var förresten supersnygg i gårdagens middagsklänning:-)

Kram
/Vivvi

Dr Molly sa...

Wow vilken skörd!!! Bara superfina plagg! Håller med dig helt om helgen! Jättekul att träffas! Kramar

Runa sa...

Fina inköp ser det ut som...förstår att det måste ha varit superkul! Det ser jätteläckert ut med alla snyggingar i olika OM-kombosar som promenerar runt....har kollat på foton på div bloggar till min söndagfrukost idag! Kramar

Mollymera sa...

Du som inte skulle ha så mycket, hittade en massa fint ;-)
Kram

Hilde sa...

Vad kul att se dina bilder:) Snygga köp du gjorde och den Mos mosh brallan är skitsnygg.
Kram

Unknown sa...

Fina köp! Merino sweater har jag i den ljusare grå varianten. Jätte-mysig! Kram

Nena sa...

Jag har också den ljusgrå merinon, superskön tröja verkligen.... Ska nog ta och plocka fram den snart igen!
Jättefina plagg fick du med dig och det verkar som ni haft det härligt!!!
Kram

NAIMIEZ sa...

Trevlig skörd! Väldigt trevligt att träffas dig! Kram!

Anonym sa...

Vad kul det var att få träffa dig i verkligheten! Och vilka snygga kap du gjorde! Hoppas vi ses igen snart! Kram Christine

MollyB sa...

Fina köp och ni verkade ha en underbar weekend!! Jag blev lite avis när jag såg alla bilderna!!
Det där lacie linnet har jag i 3 färger (chalk, alm black och military) och det används flitigt!! Men velvet..... den skulle gärna få flytta hem till mig oxå...

Kram B

Carinale sa...

Hej hej på dig!
Jättetrevligt att träffa den som döljer sig ovanför den kapade halsen.
Å det var för väl att vi hittade hem genom dimman :)

/Carina

Gamla mamman sa...

Rosen - tack, skönt att ha ditt stöd i ryggen :-)

Lingon - måste absolut träffas! Skulle ju till Malmö i oktober, men det är inställt :-( Får ordna en annan date! Väldigt nöjd med koftan :-)

Odd me - hoppas ju egentligen att paraplyet inte kommer till användning men om det ändå ska regna blir man ju lite glad av det :-) Hoppas du tog dig helskinnad över vägen igen!

too di loo - tack snälla - jag vill väldigt gärna komma till metropolen! Det måste vi få ordnat :-)

Vivvi - hörde att det hade gått ett antal koftor :-) Visst är den jättemysig! Tack för din söta kommentar!

Dr Molly - det var verkligen en hit - tack än en gång för allt ni ordnade!

Runa - surrealistisk upplevelse med ett helt lämmeltåg av mollysar :-)

christina - ha ha - och du skulle ju se till att jag höll mig i skinnet! ;-)

Hilde - du måste hitta en mos mosh, den hade varit perfekt på dig tror jag :-)

Linda - valde mellan ljus och mörk, men fick smakråd om den mörka. Jättegosig är den!

Nena - det var en toppendag, så mycket fina tjejer och kläder :-) Ta fram Merinon - den är ju perfekt nu på hösten!

Naimiez - Nöjd med den ja :-) Hoppas vi ses igen!

Christine - detsamma, jätteskoj att få träffas!! Du gick väl inte helt tomhänt därifrån du heller :-)

Molly B - jag är redan beroende av linnet - kunde tänkt mig några till ja :-) Du får komma om det blir träff i Oslo!

CLE - tror jag ska sluta med den där huvudkapningen! Jättekul att ses - och skönt att slippa irra runt själv i dimman :-)

KRAMAR!