måndag 3 oktober 2011

Höstjakten igång

God förmiddag! Oj oj oj så vacker naturen är just nu! Jag kan inte se mig mätt på alla dessa fantastiska höstlöv och mustiga färger och utgör en direkt livsfara som bilförare. Svårt att hålla ögonen på vägen och tvärnitar plötsligt med kameran i högsta hugg när jag ser något vackert svischa förbi - andra bilister måste ju tro att jag är berusad eller komplett galen! (vilket ju till viss del är sant... galen altså) Det kommer mera, kameran i högsta beredskap just nu så jakten på hösten kan fortsätta!




7 kommentarer:

Hilde sa...

Fantastiska bilder. Se nu till att inte hamna i diket:)
Kram

Anonym sa...

Jättefina bilder! Hösten är härlig! (I alla fall när man ser dina vackra bilder)
Kram
Elisabeth

Odd me sa...

Vilka vackra höstbilder! Hösten är underbar just nu! Kram

Channal sa...

Oj vilka vackra höstbilder! Jättevackert! kram Anna

Alicia sa...

Så vackra bilder!
Tack för en mysig dag, det var kul att träffa dig.
Kram!

Unknown sa...

Så fina bilder! Och visst är det färgsprakande ute nu! Kram

Gamla mamman sa...

Hilde - ha ha, jag var nog på väg ett par gånger efter att du hade hoppat av :-)

Elisabeth - jag är verkligen en höstmänniska, tycker det är så fint!

Odd me - visst är det en härlig årstid!

Channal - Tack - blir så inspirerad, skulle vilja vara ute och fota hela tiden :-)

Alicia - tack! Men har vi träffats? Nu blev jag alldeles förvirrad :-)

Linda - det är helt otroligt vilka färger naturen kan få fram!

Kram på er!