måndag 3 oktober 2011

Lite mer i bagaget...

Det var visst lite lite mer som fick följa med från Sverige... Jag hade svenska kontanter kvar och fick ett stopp när jag släppte av Hilde, så vad passade väl bättre än att kila in på bensinstationen och handla upp de sista kronorna? Gick visst lite amok där på stationen :-) Det här är det jag saknar i Norge! Säkert massa annat gott också, men var ju inte världens bästa utbud där i minibyn. Och jag tror det här räcker ett tag! Ser speciellt fram emot polkachokladen. Mums!


10 kommentarer:

Hilde sa...

Haha, jag fotade nyss Crispon jag fick av dig. Konstigt vilka grejer vi saknar. Jag glömde fråga dig om du tycker om komler? Tim får rysningar bara jag nämner namnet:)
Kram

Lingonberrie sa...

Polly!
Men polkamarabou har jag aldrig sett förut? Hur kan det vara..? :-D

mums! Jag skulle bli galen av längtan efter allt möjligt om jag flyttade.

kramar!

Gamla mamman sa...

Hilde - hoppas Crispon smakar! VAd i hela friden är komler?? Om det är godis tycker jag säkert om det :-)

Lingon - har du missat polkan!? Du måste ut och spana - den är hur god som helst :-)

Kram kram

Unknown sa...

Mmm massor av gott :-)

Ni ser ut att ha haft det trevligt på Mollyträffen.
Synd att jag inte kunde vara med :-(

kram kram

Nadia sa...

Det var jättekul att träffa dig och tack för trevlig promenad!
Hoppas hemresan gick bra
Kram

Tindy sa...

Åhh, sitter just med ett Marabou inom avstånd..Nuuu tar jag en bit= Mums:) Fast det är schweizernöt:) kram fina!

Unknown sa...

Polka-chokladen är ju för god! Tur för mig att jag inte har nån affär nära just nu;) Kram

Gamla mamman sa...

HOffsan - hade varit kul att träffa dig! Nästa gång - om inte bäbisen precis kommit då :-)

Nadia - tack själv! Uppskattade verkligen vår lilla powerwalk :-) Väl hemma igen efter en härlig helg.

Too di loo - schweizernöt går inte heller av för hackor!! Mums!

Linda - den är helt fantastisk!

Kram

Hilde sa...

Haha, nej det är inte godis, det är middag:) Tillsvarande i Sverige är nog palt eller kroppkakor (heter det så tro?) Crispon var fantastisk god, nu finns det bara en Troika kvar..
Kram

Gamla mamman sa...

Aha - då vet jag vad du menar! Och har hört många som tycker det är förfärligt :-) Men har inte testat, måste göras! Tycker du är bra på att spara på godteriet - jag hade garanterat inte haft nån Troika kvar :-)

Kram!