fredag 4 november 2011

Avalon & Tenfold i rosa toner

God morgon! Var hos TIA på middag igår (som sambon lagade - pizza så klart :-). Det är alltid så mysigt, en energiboost. Blir liksom bara GLAD av att träffa dem! Skulle inte bli så sent då vi ligger lite efter med sömn, men det är ju himla svårt att gå hem när man har det så bra. Så sent blev det. Men jag spelade i alla fall inte Angry birds när jag kom hem.

Odd Molly Avalon tunic i almost black passar ju toppenbra på hösten också. Och tenfold knit i Sienna passar perfekt till. Under jeansen från G-star och på fötterna Roots bootsen; som är höstens mest använda. Bäbisrosa är inget för mig, men varm knallrosa trivs jag utmärkt i.





8 kommentarer:

Lingonberrie sa...

Sypersnyggt!

kramar

dumpapp sa...

Jag håller med föregående talare, nej bloggare menar jag, supersnyggt.

Kramar

Dobrochna sa...

Piękny jest Twój świat.Serdecznie pozdrawiam.

dumpapp sa...

Sambons pizza och TIA, det kan inte bli annat än bra!

Kram, ha en fin helg.

Minoo sa...

Snyggt och stilrent! Ha en fin helg :)

Hilde sa...

Snygging! Det täcker allt som behöver skrivas:)
Kram

/T sa...

Fantastisk pizza og besøk - for en luksus for oss! Tusen takk og ha en super helg :) <3

Gamla mamman sa...

Lingon, Minoo och Hilde - tack darlingar :-)

Dumpapp - problem med datorna igen? ;-)

T - och lyx för oss :-) Den där chokladkakan var inte att leka med! Tack själva och god helg sötingar!

Kram

Hilde -