måndag 28 november 2011

Cream, Blossom & Miinto

God förmiddag! Gjorde ett litet, litet misstag i lördags - gick till Blossom på løkka för att hitta en mörkgrå underklänning. Så långt allt väl, men så jobbade söta Charlotte, och hon hade massa fint från Cream som jag inte sett innan. Och söta Charlotte - med vem jag brukar slåss om 34:orna - har börjat få hem två av alla 34:or, och hade kvar några finingar till mig. Och söta Charlotte har väldigt god smak och är bra smakråd. Så lilla tigern fick med sig lite mer än en mörkgrå underklänning...

Om nån är sugen på lite nytt är det bara att bege sig till Oslos sötaste butik på løkka. Om du har väldigt långt dit behöver du inte misströsta - Blossom är en del av miinto.no som skickar varor också utanför Norge! Och skulle man vilja kan man alltid fråga om tigern kan hämta upp och ta med sig till Sverige. Så sparar man lite porto.

Den gråvita namnlösa är också dagens, med Mitzy underklänning i mörk grå under. Och den fina kavajen - Helena Blazer - var det Soffipropp som tog med sig hem. Grunnar lite på om jag ska behålla Åsa dress i duvblått och dov ljungfärg. Men känner jag mig själv rätt får den nog stanna :-)









3 kommentarer:

Anonym sa...

Vad söt den blå/rosa var! Du gör rätt i att behålla den :-)
Kram Pilla

Life´s Silverlining and I sa...

Du var väldigt fin i båda men den översta gråvita var väldigt mycket i min smak! superfin!
Kram

Gamla mamman sa...

Pilla - ha ha, tack för peppingen :-)

Silver - tack, kände mig stilig i den. Aningen tant, men jag är ju en tant och jobbar med gubbar så det passar bra :-)

Kram!