måndag 28 november 2011

Är det vår?

Vi har haft riktigt vårväder i helgen! Berit var inte så våldsam i Oslo, så hon kändes verkligen som vårvindar snarare än höststorm, och hade man inte sett i kalendern kunde man ju trott att jag var ute på promenad i mars. Nån vecka till med mildväder är ok, men sen vill jag ha snö och kallt. Inte minst för att få använda dyrköpta jackor, stövlar och mössor...

Hoppas ni får en fin kväll, oavsett väder. Här väntar en ny väninnemiddag (gud vilket lyxliv jag lever och vilka snälla väninnor jag har!)







7 kommentarer:

K. sa...

Åhh, här blir en annan hoppfull. Tänk om det vore vår. Vet att jag tjatar om det, men jag tycker ju inte om vintern så jag hoppar gärna över den helt sonika. Kram

Odd me sa...

Ja all ull hänger i garderoben snart bortglömda för att inte tala om dunjackan! ha det så kul ikväll! Kram

Fröken Abbe sa...

Vad härligt!
Och snälla Tigern, kan du inte komma hit och fixa julgodis här med?
Kram

Anne sa...

Å så skönt - lite vårvindar i stället för isande nordan vore bra :)
Kram

Unknown sa...

Fina bilder! Ser verkligen vårlikt ut! Kram

Hilde sa...

Jag gillar vårvindar i december:) Ha nu en underbar tjejmiddag med dina väninnor.
Kram

Gamla mamman sa...

Katinka - vem vet, kanske det inte blir vinter i år?

Odd me - precis, man vill ju få använda den där gosiga dunisen!

Fröken Abbe - Skulle gärna besöka Halmstad, så jag kommer med choklad och sirap i högsta hugg! Bara du ordnar smör.

Rosen - misstänkte du skulle tycka om vårvindar :-)

Linda - ja, man kan nästan höra fågelkvitter!

Hilde - hoppas det blåser vårvindar hos dig med då! Tack för hälsningen :-)

Kram på er!