tisdag 15 november 2011

Favorit med mössa

En dagens som har fått vara med otaliga gånger - fast inte med mössa tidigare! Odd Molly Sigh skirt, Augar top, Fedden knit jacket, Clinch scarf. Och mössa från Accessorize. Blir glad när jag får ta på mig mössa och känna hur tofsen studsar runt där uppe när jag går med snabba steg mot jobbet :-)

Och det här var enda combon med helt huvud - jag ser ut som en smurf med det där skeva, tillgjorda leendet. (Och om jag inte ler ser ut som en butter tant) Nä, inga fler mössbilder; här är det halshuggning som gäller i fortsättningen!





11 kommentarer:

Hilde sa...

Du är ju jättesöt i mössan:)
Kram

Tindy sa...

Skatt!
VAD är det för en tokvacker kappa fröken söt har på sig??:)) OCH mössan var ju supersöt på dig:)) kram lilla fin:))

Anne sa...

Vilken söt Tiger i söt mössa :) Jag måste genast kika in hos Accezorize!
Kram

Odd me sa...

Den kombon är så fin! leendet också :) Kram

VivanDivanGoesFashion sa...

Neeej, ingen halshuggning! Du var ju urfin i mössan. Och resten av outfiten var ju också så fin. Kappan helt lovely

Kram
/Vivvi

mamma sa...

Kram sötnos!

K. sa...

Men du är ju jättefin i mössa! Säger en som inte alls passar i det. Kram

Gamla mamman sa...

Ni är ju för söta :-)

Kappan är från HM hösten 2009 - har fått mycket beröm för den! Kul när man hittar fina saker på HM och andra billigare kedjor :-)

Kramar till er!

Lingonberrie sa...

Så himla fint! Jag måste nog lägga en mörk fedden på minnet...:-D
Mössan är jättefin!
kramis

Unknown sa...

Så fin kappa! Hela du är superfin i vanlig ordning:) Mössa är fint på alla utom mig......Kram

Gamla mamman sa...

Lingon - skulle tro att det är ganska lätt för dig att komma ihåg ;-)

Linda - Å nej då, jag passar rakt inte i de flesta mössor. Den här är en kompromiss.

Kram tjejer!