onsdag 16 november 2011

Go glitter crazy - eller kundkväll på Bianco

Bianco är ju egentligen för kidsen, men jag hittar alltid massa fint där. Och ikväll tar jag med mig Bull på Go glitter crazy show med bubblor, visning av partykollektionen och 20 % rabatt. Jodå, här poppar tanterna till sig ordentligt inför fredagens julbord! Ett par ormskinnsskor kanske? Eller nåt glittrigt till tigertassarna?

Och så vill jag säga TACK för alla kombo-förslag från Lingon, Karma, Odd me och Birgitta - strålande! Gissa vad jag ska ha på mig imorgon :-)

3 kommentarer:

Lingonberrie sa...

Läckra skor och jag är jättenyfiken på vad du ska ha på dig.

:_D

Kramar!

Sara Mia sa...

Finfina skor, men inget för mina fötter att stapla runt i. Här krävs lägre klackar om det ska se vettigt ut..Kram!

Gamla mamman sa...

Lingon - det kommer, det kommer! Och jag har med mig ett par läckra skor hem :-)

Sara Mia - jag har övat på klackar i ett år ungefär och det börjar gå ganska bra. Däremot gör det ju fort ganska ont...

Kram!