lördag 19 november 2011

Jobbjulbordet med spontanteater i puder & tyll

Gårdagen var lyckad och jag är välförtjänt trött och slö idag :-) Hade fixa-håret-och-byta-om-party - med knäckebröd och vatten - hos Bull direkt efter jobbet och vi kom nästan fram till festen i tid, tack vare att Bagarn körde oss. Ett nyöppnat ställe på Lilleborg-området i gamla, mysiga fabrikslokaler; Den andre caféen & Det andre teatret. Kan verkligen rekommendera det här! God ekologisk mat och hysteriskt rolig spontanteater i samma mysiga lokaler. De har popcorn också :-)

Trerätters middag med bordsplacering - hade en bra bordsherre - och de traditionella talen (varav herrarnas tal var ett av de allra bästa jag hört och damernas var det absolut sämsta jag någonsin hört), följdes av spontanteater i två akter och sen traditionellt disco och drinkar. Jättekul hade vi. Dessutom orkade jag dansa med skorna hela kvällen, en framgång. Började "öva" på höga klackar för ungefär ett år sen och nu går det riktigt bra (fast har ont i ryggen idag...)

Klänning från Vila i puderfärgad tunn tyll, skor från Bianco, liten stickad bolero i guld från HM, halsband från Accessorize, hemmasnickrat armband och stor - jättestor - blomsterring från Bianco. Håret vippade jag ut i topparna med hjälp av plattång. Och Bull! Fast det har rasat lite på bilderna - som jag tog i natt när jag kom hem.










7 kommentarer:

Lingonberrie sa...

Läckert med klackar verkligen. Jag får nog öva i ett par år först bara. Det är så snyggt.
Kul ni hade det trevligt.

kramar!

Odd me sa...

Åhh vad fin du är! Jag har helt kommit av mig med klackar tyvärr, det är så snyggt! Kram

Hilde sa...

Snygg som bara den är du:)
Kram

Life´s Silverlining and I sa...

Instämmer- supersnygg och skorna är ju så läckra!
Kram

K. sa...

Du är supersnygg! Shit alltså vad snygg du är! Kram

Tindy sa...

Vilken partypingla!!!! SÅ himla snygg:)))kraeli:))

Gamla mamman sa...

Tack - ni är så gulliga!

Lingon - bara att ut och trippa. Hade himla skoj så det var en lyckad kväll :-)

Odd me - jag blev lite skeptisk när jag hade så ont i ryggen i lördags, men som tur är inte så ofta jag går i såna klackar.

Hilde - tack :-)

Silver - skorna var en hit faktiskt, sköna att gå i!

Katinka - nu blir jag alldeles överväldigad, tack söta rara!

Too di boo - lite pinglig kände jag mig allt med bling-bling skorna :-)

Kramar!