söndag 20 november 2011

Kokoskyckling med pesto

Sugen på nåt lite nytt med kyckling? Prova Arlas kyckling med kokospesto! Väldigt gott och jätteenkelt! Har fått helt annan mat än cocoskyckling i helgen - det här var nåt vi lagade till Løven på Grefsen för ett tag sen - men jag hinner inte med i min egen fart och får visa bilder i eftertid :-)

Oj oj oj vad den här helgen har gått fort! Lyckotrollspassning, juklappsjakt, julbasar och två middagar - först hos Guldlock och sen hos Piff. Hjortfilé hos locken och Salmalax hos piffen - fint ska det va! Nu är det redan söndag kväll och jag skulle så gärna haft en dag ledigt till för att få fixat lite hemma. Ja, ja, snart är det ju fredag igen, och vem kan klaga över att få äta färdiglagad middag fredag, lördag, söndag :-)

Hoppas alla har haft en bra helg! Skulle önska jag kunde säga att jag skulle ta en bloggenad nu innan läggdags, men har lite jag måste fixa med. Lovar bot och bättring imorgon. God afton alla finingar där ute!



2 kommentarer:

Unknown sa...

Mumsigt! Låter som om du har haft fullt upp i helgen! Kram

Gamla mamman sa...

Ja, fullt upp är ordet. Nu ska jag bara ta det lugnt idag - skönt :-)
Testa kycklingen, den är suverän!

Kram