söndag 13 november 2011

Kärringrallyfynd

Hej på er, och glad fars dag alla pappor! Hemma hos min far nu och har ätit en mumsig middag med familjen, bryggarstek och nötpaj. Snart styr jag mot Oslo igen, med bagaget fullt :-) Kärringrally i tygriket blir påfrestande för plånboken, men eftersom man TJÄNAR så mycket på att handla här istället blir det ju rena förtjänsten. Alla västkustingar bör åka till Mark och julhandla.
"Blommigt och prickigt" i Hyssna:





"Fritsla tyglager" i Fritsla:




 "Ekelund" linneväveriet fabriksförsäljning i Horred:

 "Serholt collection" fabriksförsäljning i Horred:

Maffians fullpackade bil:

9 kommentarer:

Odd me sa...

Vad mycke fina och roliga saker! En sådan matta har jag :) Hade den i mitt förra kök, nu är den lång! Kram

Improve my days sa...

Hi!
Here in Portugal we celebrate Father's Day on 19th March (S. José Day).
Nice to see those pictures:) It's like going shopping... and i saw pretty things for my kitchen there ;)
Hugs

Dr Molly sa...

Oj vad mycket fint! Förstår att det blev många kassar! Kramar

Mollymera sa...

Härligt!
Det ser ut som du har fått tag på en Horredsmatta!
Mycket kul fix när du kommer hem!
Kram

Unknown sa...

Jag blir allt sugen på att åka dit! Kram

Hilde sa...

Nu är jag jättesugen på att åka dit, mycket fina saker ni fått klorna i..
Kram

Unknown sa...

Ohhh här har det shoppats hehe :-D
Vilka mysiga affärer!
Ha en bra kväll :-)
Kram kram!

Life´s Silverlining and I sa...

på det cafet hade jag gärna varit! och i affärerna med:)
kram

Gamla mamman sa...

Improve my days - interesting! Wonder why the days are on different days in different countries.

Alla - får specificera att inte allt är mitt tror jag... (Fast det kändes ungefär så när jag bar upp allt ikväll ;-)

Ta er en tur till Mark i vinter - massa fint!

Kram kram