söndag 13 november 2011

Odd Molly Afterski - after första köldknäppen

Det har blivit kallare - igår kväll var det flera minusgrader! Så jag gjorde rätt i att ta med mig Afterski sweater. Den är aningen hysterisk, men tycker ändå om den med sitt mönster och sina överdådiga stenar och spetskanter. Passade dessutom fint in i Maffiasysters dotters rum - med discokula, dockhus, rosa nallar & röd lampa - där jag har bott de sista dygnen, och för att gnistra lite extra för pappas skull på fars dag :-) Till Mollysen har jag haft Mos mosh byxorna och by Ti Mo heart tank.





4 kommentarer:

Hilde sa...

Här har det inte varit minusgrader på länge, men det kommer nog snart. Koftan du har på dig är jättefin tycker jag, inte alls hysterisk:)
Kram

Gamla mamman sa...

Tänkte på dig när jag körde förbi Skee idag :-) Tycker nästan det är skönt med lite kallare, så man får använda sina ull-koftorna! ;-)

Kram till dig!

Tindy sa...

du och koftan är så härligt afterski:)) men jag tog minsann av "ädelstenarna" på min:)))) ha en fin kväll:)) kram kram..

Gamla mamman sa...

Tänkte också plockat bort de ädla stenarna, men så bestämde jag mig för att var lite "wild & crazy" haha

Kram!