måndag 21 november 2011

Syster och bror

Ha ha - fick det här söta kortet av pappsen på mail - vi ska fixa till det och framkalla i svartvitt till "familjeramen". Se så fina vi var, lillebror och jag, i hemmastickade, matchande (jag har väl ärvt mitt sinne för matchning av nån...) tröjor och vita shorts! Glasögonen - som jag hade i samma modell från 4 till 12 år - ock flätorna var vardagsmat och pappa fick lära sig fläta innan jag skulle till skolan. De vita rosetterna var nog bara för fotograferingen dock.

7 kommentarer:

Odd me sa...

Så fina ni är :) Kram

Gamla mamman sa...

Ha ha - och så ser vi så snälla och väna ut :-)

Kram!

K. sa...

Supergulligt ju! Kram

Tindy sa...

:)))) det är så kul med foton från förr:)) kram fina:))

Lingonberrie sa...

Ni är ju så jättesöta och matchar varann..så gulligt.

kramar

Unknown sa...

Vad fina ni är! Och vad jag känner igen dom runda brillorna! Been there, done that;) Kram

Gamla mamman sa...

Katinka - gulligt sagt :-)

Too di boo - visst är det!

Lingon - ha ha, är det inte Odd Mollysar så är det brorsor som matchas

Linda - det fanns nog inget annat den gången :-)

Kram kram