lördag 31 december 2011

Julen 2011

Som ni förstått är jag en riktig julgalning, och försöker pressa varenda droppe ur den. I år har jag lyckats riktigt bra med inte mindre än tre ordentliga "julaftnar" och sex julklänningar :-) Sen har jag ju haft en rad julmiddagar och julbord också.

Å andra sidan är det inte så svårt bland rimmande, pysslande, matlagande, bakande & julälskande familjer, vänner & bloggisar. Jag blir alldeles varm om hjärtat när jag tänker på mina nära och kära, och den fina julen vi har haft tillsammans. Tack alla ni! Och speciellt tack till mammsen och pappsen som alltid ordnar allt så bra, ni är de bästa som finns :-)

3 kommentarer:

Hilde sa...

Låter som du har haft en perfekt jul fina Tigern.
Gott nytt år!
Kram

Anne sa...

Ja du är en riktig julgalning - och väldigt söt :) Gott Nytt på dig!
Kram

Gamla mamman sa...

Ni är gulliga :-)
Gott nytt år till er med!

Kram