lördag 31 december 2011

Klädsel efter årstid

Hallå på årets sista dag! Har fixat lite här hemma idag och varit ute en tur på stan. Och så har jag funderat över kvällens klädsel, utan framgång. Osäker på om jag ska ta klänning eller byxor. Vad har ni för klädplaner ikväll?


Dagens blev by Ti Mo ljusrosa klänning och kofta. Jag brukar inte kunna använda höstkläder på våren och vårkläder på hösten, men den här klänningen tror jag bestämt ska få vara framme året om. Tycker den passar både med tjocka strumpor och en stickad kofta, och barbent utan nåt över.




10 kommentarer:

Johanssonskan sa...

Tros massor med fina OM plagg, har man aldrig något att ta på sej.... Märkligt fenomen... Ja, jag vet faktiskt inte heller vad jag ska ta på. Ah, jag får ha det som 2012 års utmaning. Att ALLTID kunna veta vad man ska ta på sej :-D
Önskar dej ett gott slut på året & ett ännu bättre 2012. Kram !


¸.•°*”˜˜”*°•.¸☆ ★ ☆¸.•°*”˜˜”*°•.¸☆
╔╗╔╦══╦═╦═╦╗╔╗ ★ ★ ★
║╚╝║══║═║═║╚╝║ ☆¸.•°*”˜˜”*°•.¸☆
║╔╗║╔╗║╔╣╔╩╗╔╝ ★ NEW YEAR ☆ 2012
╚╝╚╩╝╚╩╝╚╝═╚╝ ♥¥☆★☆★☆¥♥ ★☆

mamma sa...

Du har så mycket som är fint,så det blir bra vad du än tar. Önskar dej och sambon ett gott slut och ett riktigt gott nytt år.

Kram Kram Kram Kram.........

Unknown sa...

Ha en riktigt fin kväll nu! Kram

The Queen of fucking Everything sa...

Klänningen för dagen blev en 20-talsinsinspirerad fransvariant! Lilla svarta goes swinging liksom=)

Jag har med spänning följt din klänningskavalkad över julen, och dina kreationer under året. Hade det inte varit för dig hade jag nog inte haft en Fedden tror jag! STOR KRAM, tack för snälla ord- och detsamma må jag säga- och ett riktigt, riktigt gott nytt år! Vi ses igen 2012!

Odd me sa...

Super fin dagens! Ha ett underbart nytt år och hoppas vi ses då :) Kramar

Lillis goes Odd sa...

Jag hoppas verkligen att vi får tillfälle att träffas igen, det var väldigt kul!
Gott nytt år!
Kramar!!!

Hilde sa...

Snygg outfit. Vi måste få till en by Ti Mo dag i Oslo. Jag hoppas vi ses igen.
Kram

Life´s Silverlining and I sa...

Jättefin dagens och klänning tycker jag du ska ha det ska jag ha:-) tack för fina ord hos mig jag hittar också massor av inspiration hos dig! !! Stor kram och gott nytt år!jä

Lingonberrie sa...

Underbar dagens och jag blev påmind om att jag glömt att fota den? .-D
ha en underbar kväll nu och Gott Nytt År!
kramar
L

Mollymera sa...

Ha en underbar kväll och ett Gott Nytt År!!!!<3
Kramar