söndag 11 december 2011

Lovely Blenda

Tar en liten paus från julpyntandet, och vad kan man då bättre göra än att fota sig själv, blogga och äta en marsipanbit :-) En hittills oprövad kombo - Blenda short dress och Lovely knit från Odd Molly och Mitzy underdress från Cream - blev nog aningen för mörk, ska testa den röda lovely kniten nästa gång. Men ok om man vill vara lite osynlig nån dag. Till alla er som inte införskaffat en Blenda än - gör det! Kanske ett julklappstips? Om inte annat, till er själva!







6 kommentarer:

Anne sa...

Blendorna platsar in på listan öve superduperköp! Önskar att jag kunde hitta den vita också - jag som inte har något att ta på mig :D
Kram
P.S jag har köpt nya Hyacinter!

Anonym sa...

Du är så fin i din Blenda, att jag faktiskt blir riktigt sugen att införskaffa en själv! Hur är den i storleken, ska man ta sin vanliga, eller kan man gå ner (om man ligger mellan 2 storlekar)?
kram Elisabeth

Life´s Silverlining and I sa...

Ja du är jättefin i denna kombo. Som alltid blir jag sugen på att införskaffa de kläder du har:)
ja det är mycket julfixande nu och jag känner att jag behöver ta en paus också.
Kram!

Odd me sa...

Tycker det var en fin kombo! Håller med dig! Blendorna är underbara! Hade min bruna på mig idag :) Mmm marsipan vad gott! Kramar

K. sa...

Jättefint! Jag har ingen Blenda, men jag antar att jag borde ha en då... Den passar dig utmärkt! Kram

Gamla mamman sa...

Rosen - ha ha, klart du måste ha den vita också :-) Och inte illa med hyacinter! Kanske du blir en julgalning du med :-)

Elisabeth - Blendan är ganska urringad men samtidigt kort, så det är svårt. Samtidigt är den väldigt töjbar. Jag ligger vanligtvis mellan 0 och 1, men här har jag valt 0 och kunde inte haft större. Om du är lång hade jag tagit normal storlek annars ner en! Lycka till!

Silver - man måste få andas lite mellan varven! Tack för den söta komplimangen :-)

Odd me - de är faktiskt riktigt riktigt bra de där Blendorna! Och marsipan är aldrig fel :-)

Katinka - ja, du antar riktigt! :-)

Tack för era fina kommentarer och kram från mig