måndag 12 december 2011

Odd Molly på Nobelfesten

Fredspriskonserten är Oslobornas egen Nobelfest, där man klär upp sig till tänderna och har en helkväll med sång, musik och massa glädje. Jag var inte fullt så uppklädd, men tycker ändå att Odd Molly Spinner silk dress gjorde jobbet. Under har jag oumbärliga Cream underklänning i mörkgrått och runt handleden sitter Memic armband med grå stenar.

En av tre lucia-kvällar avklarad! Gick riktigt skitdåligt på övningen med stråkkvartetten och ungdomskören innan genrepet, men så flyttade vi fram lite, hörde mycket bättre och så gick det faktiskt riktigt bra. Känns skönt inför morgondagen :-)

När luciakonserterna är slut blir det julbord med avdelningen på torsdag och sen åker vi till Beitostølen på fredag, så det blir inte tid till så mycket bloggande i veckan. Men jag läser alla kommentarer och försöker hinna en bloggenad eller två mellan varven. God natt bloggvänner!





3 kommentarer:

K. sa...

Åhh. Lika samma. Har också precis haft min gröna Spinner. Den känns alltid så lagom fin och uppklädd och jag kan ha den på jobbet med. Kul med Nobelfest! Kram

Unknown sa...

Tjusigt Tigern! =)

Något annat som också var tjusigt var bilderna från ditt hem, jättekul att se hur fint du har det. Meeeeer sånt.


Kraaaaaaam

Gamla mamman sa...

Katinka - kan tänka mig du är jättesnygg i den gröna!

Bönan - tack tack, ska försöka ta lite mer hemma-foton

Kram!