tisdag 13 december 2011

En grå ballerina på luciadagen

Hallojs! Hoppas ni har en fin luciakväll och får er beskärda del av lussekatterna! Nån som har lussat idag?

Jag blir mer och mer förälskad i by Ti Mo, otroligt söta kläder i vackra färger och snitt. De sitter inte lika 100 %-igt på mig som Odd Molly, men bra nog. Gjorde misstaget att gå in där i lördags, utan att ha en enda annan plan på hela dagen. Det betyder flera timmar i butiken! Och det i sin tur kan omöjligt betyda annat än att man kommer ut med en påse :-) Senaste tillskottet är denna grå ursöta kofta, som jag har provat tidigare och som mamsen har i dusty pink. Nu gick det inte att motstå längre. (det blev ett par tillskott till, men det tar vi en annan gång)

Under har jag förälskelse nr 2 - Cream Mitzy underklänning, som man kan ha till allt! Och över Cream tyllkjol från förra hösten. Skorna från SF blir pricken över i, och tigern ser lite ut som prima ballerina. Bara tåspetsskorna som fattas ju! ;-)

Nu ska jag snart iväg på konserterna. Ska bli roligt, en hel del av vännerna som kommer och i år följer svärmor med också. God kväll!








10 kommentarer:

Life´s Silverlining and I sa...

Kan inte annat än instämma! Timo har väldigt fin passform och vackra material. Du var jättefin i detta!
Ha en trevlig kväll!
Kram!

Lingonberrie sa...

Underbart fint!
jag älskar by Ti Mo och vågar inte titta närmre på deras plagg just nu..:_D

Kram och trevlig kväll,
L

Unknown sa...

Åhhh även jag har en crush på Ti-Mo just nu, vill ha, vill ha, vill ha. ;-)


Jättefin!

Kraaaaaaam

VivanDivanGoesFashion sa...

Håller med. Små söta detaljer som gör dem speciella Du är jättefin i din prima-ballerina outfit. :)

Ha det trevligt på konserten
Kram
/Vivvi

Fröken Abbe sa...

Vilka söta skor! Ja, hela outfiten!
Kram

Hilde sa...

Jag som är Mollytrött för tiden spanar mycket på Ti Mo och HD. Det har blivit några nya tillskott, men dagensbilder är svårt nu som det är mörkt hela tiden. Du är jättesnygg i din outfit.
Kram

Unknown sa...

Det var väl en himla fin ballerina! Kram

Gamla mamman sa...

Tack för kommentarerna damer! Kul att flera tittar på by Ti Mo :-)

Kram!

mamma sa...

Du är så fin i by TiMo kläderna, och Nobelklänningen i förra inlägget är också jättefin.

Kram kram

Gamla mamman sa...

Dumpapp - tack, blir glad av dina kommentarer :-)

Kram