tisdag 13 december 2011

Tigerns julkalender - Julklappar till honom

Lucka 13. Glad lucia allihopa! 3 down, 1 to go. Nu börjar de här konserterna låta riktigt bra. Synd bara för de som gick först. Fast sambon och svärmor hörde inga fel så man kan ju hoppas att fler är tondöva ;-)

När du nu har avklarat mamma, syrran, frun, dottern, kæresten, så sitter du kvar med det värsta av allt; pappa, brorsan, sonen, svärfar... Men ta det lugnt, här kommer tigerns julklappstips till mannen som har allt!

Armbandsur - finns så mycket snyggt nu för tiden! Det perfekta herr-smycket tycker jag

Hudvård - jepp, mannkinder behöver också fukt under vintern! Testa Clarins eller Biotherm herrserier

Kalender på dig själv - plocka ut tolv fina kort på dig själv och gör en kalender. Fotoknudsen.no är bäst i Norge

Poker-set - fast det har han säkert redan... Kolla in Clas Ohlson (om du inte riskerar att drabbas av paranoja eller ångestattacker)

Biljett - köp biljetter till en konsert, show, tatoo etc i vår

TV-spel - om han har den lasten

Manchettknappar - alternativ till den traditionella slipsen. Titta i klädbutikerna istället för hos guldsmeden.

Tidningsabonnemang - det finns annat än Café och FHM...

GPS - till honomn som aldrig frågar om vägen men som absolut borde göra det!

Pannlampa - till sportentusiasten för mörka kvällar i skog och skidspår

Lycka till med julklappandet!

4 kommentarer:

Anne sa...

Så påhittig du är! Jag är så glad att jag inte måste köpa en massa julklappar just nu :)
Kram på dig!

Unknown sa...

Härligt med förslag, ska handla julklapp till älsklingen till helgen i Sthlm.

Jag kan tyvärr inte ha storlek L. =(

Den andra koftan i rött med spets bak i sprund, den var väl helt slut kan jag tänka mig. *suck*

Nu väntar dagens grötfrukost.

Ha det mysigt i dag vännen!

Kraaaaaaaaam

Unknown sa...

Fina tips! Jag och min man fick ju köpa ett fint nytt kylskåp till julklapp i år:) Kram

Gamla mamman sa...

Rosen - det är lite av ett projekt att köpa julklappar! Skönt att slippa :-)

Bönan - så dumt! Den med spets bak fanns bara i Small :-( Men du kan ju alltid ringa till Ti Mo och höra vilka butiker som tagit in de röda koftorna! Lycka till med julklappshandlande

Linda - ha ha, kul klapp :-)

Kramar!