tisdag 6 december 2011

Prickig och blå

Ligger megalångt efter på dagens-fronten; här är andra julbordsstassen från helgen som gick; Contrast dot wrap från Odd Molly, den ni Mollybrudar i Göteborg tyckte jag skulle ha och som jag är väldigt glad för att jag lyssnade på :-) Och så fina Swain tweed coat över, inte så ofta jag använder den tyvärr. Under wrapen har jag Cream underklänning i mörkgrått, mörkgrå tights från Lindex och mörgrå stövlar från Sixtyseven. Stövlarna är såna där som jag inte fattar hur jag har klarat mig utan. Alla borde ha ett par mörkgrå Sixtyseven i garderoben :-)

Läggdags snart - jag har varit dödstrött hela dagen av någon anledning. Mest i ögonen liksom. Känns som att ögonlocken har hållit på att falla ner hela tiden. Var nästan jobbigt att läsa noter på körövningen. Nu ska ögonlocken få göra det de helst vill. God natt!






6 kommentarer:

mamma sa...

Contrast dot wrap ska också flytta till Sverige, har jag hört!

Kram Kram

VivanDivanGoesFashion sa...

Contrast dotten är ju bara lovely och sitter super på dig. Bra att du slog till på den. Själv är jag lite sugen på den grå. Få se om jag hittar den på nån rea :)

Ha en fin dag och ett fint julbord
Kram
/Vivvi

K. sa...

Åhh, men de dör stövlarna är verkligen skitsnygga! Och likaså kappan. Suck. Jag trodde att jag skulle glömma den, men när jag ser den på dig inser jag att så inte är fallet. Så vacker. Kram

Gamla mamman sa...

Dumpapp - då har du nog hört fel :-)

Vivvi - lite sugen på en grå jag med. Gör väl inget att ha två? :-)

Katinka - den ÄR lovely! Hoppas du får tag på den. Ska man ha en fin vinterkappa är det den tycker jag.

Kramar och ha en fin dag!

Sara Mia sa...

Jag förstår helt din vurm för denna wrap-dress. Jag köpte ju den grå samtidigt som du valde den blå. Jag har haft den på ett par olika tillställningar och vi trivs verkligen tillsammans. Dessutom får man en hel del positiva kommentarer av folk som uppmärksammar den, och det är ju alltid kul. Satsa gärna på den grå också, för den är ju lite annorlunda i och med att färgen prickarna bryter av. Kram!

Gamla mamman sa...

Du var ju jättefin i din också! Så glad för att ni övertalade mig att köpa den blå. Fast jag har som sagt lust att skaffa den grå också, men inga mer julklappar till mig själv innan jul :-)

Roligt när man får kommentarer från andra på sånt man tycker om själv.

Kram till dig!