torsdag 8 december 2011

Tigerns julkalender - vinn mysig ljusslinga / koselig lysslynge

Lucka 8. Jag kan visserligen inte erbjuda sponsrade Odd Molly eller dyra smycken, men en tävlande är lite väl magert (även om den tävlande inte är vem som helst, men världens skönaste böna!) Så ni får samma lucka idag igen och jag lever kvar i tron att ni alla missade tävlingen igår och att nån mer i hela världen faktiskt tycker att den där ljusslingan är både vacker och praktisk. I alla fall tills imorgon. Kom igen nu bloggisar - klart ni vill få en ljusslinga lagom till jul :-) Tävla här.




4 kommentarer:

Unknown sa...

Nä för guds skull inte vill ni det ;-)


Lugn Tigern!

Folk är lite stressade nu, de ser tävlingen till helgen tror jag när de får tid till lite bloggenader.

Jag kan göra reklam vid något inlägg också, det är ju ett tag kvar till dragning.

Ha nu de mysigt i helgen!

Kraaaaaaaam

Septemberflikka sa...

Jag missade den men vill vara med :)

Ska kika in under rätt inlägg snart.

kram på dig

Life´s Silverlining and I sa...

klart jag vill vara med!
Kram!

Gamla mamman sa...

Bönan - ha ha ha, lite konkurrens skadar ju aldrig :-) Tack för peppningen söta!

Septemberflikka - kul om du är med :-)

Silver - bra, vill gärna ha dig med :-)

Kramar