onsdag 7 december 2011

Tigerns julkalender - Tävling: vinn ljusslinga / lysslynge!

Lucka 7. Apropå mysiga ljuspunkter - jag har hittat den perfekta ljusslingan som jag har saknat så; en batteridriven variant! Har velat ha på badrummet och i hallen, där det inte finns vägguttag. Och voilá, så enkelt kan det vara; Granit har läst mina tankar. Med två vanliga batterier får du ljus från 20 små lampor fästa till genomskinlig plastslinga.

TÄVLINGEN AVSLUTAD.

Om ni också vill ha så har jag köpt en och tänker skicka den till en av er (gäller bara Sverige och Norge). Så här gör ni för att vinna:
1. Skriv en kommentar om var du skulle använda ljusslingan
2. Lämna din mailadress (så att jag kan ta kontakt om du vinner)
3. För att få en extra lott, bli vän med mig på Facebook: http://www.facebook.com/Oslotigern

4. För att få ännu en extra lott, länka till den här luckan från din blogg eller hemsida, använd en av bilderna nedan.

Tävlingen avslutas den 4:e advent och vinnaren dras dagen därpå.




10 kommentarer:

Unknown sa...

Åh gulligaste Tigern, nu har du gjort mig helt konfys. Jag skulle älska den röda med spets därbak och det är kanonbussigt att du erbjuder dig att skicka mig. Just nu ser jag inte mig ha råd. Men snälla om du är där någon gång så håll utkik om den finns kvar i XL och vad den kostar.

Sen till din utlottning så vill jag så klart vara med. =)

1. Jag skulle ha slingan i våran korridor på övervåningen som går till grabbarnas rum i utbyggnaden där elen inte är indragen än. Det är jättemörkt i den korridoren och där finns inga eluttag alls, det skulle vara kanon att ha lite mysstämning även där.

2. maria@javabonan.se

3. Är medlem i våga-vägra-FB så jag kan tyvärr inte gilla dig där.

4. Gillar dig destom mer här och länkar bums på min egen blogg. =)


Kram goaste Tigern!

VivanDivanGoesFashion sa...

Vilken fin tävling. Vad gullig du är. Klart jag vill vara med. :)

1. En sån där har jag faktiskt letat efter och jag skulle sätta den i vår mörka trapp på räcket så vi slipper ramla framstupa i mörkret på morgnarna :-)

2. vivandivangoesfahsion@gmail.com

3. Gillar redan dig på FB

4. Länkar självklart på stört

Kram
/Vivvi

Unknown sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Unknown sa...

Hej!
Roligt med en tävling!

1. Den hade passat perfekt att ha på vårt matrumsbord när vi får gäster och ska ha middag.
Blir kanonfint att duka med en sådan:-)

2. hoffsan@bredband.net

3. Facebook ok

4. Länkar i vänsterspalten i min blogg.

Ha en fin helg!
kram Maria.

mamma sa...

1. Självklart vill jag vinna ljusslingan, den skulle passa perfekt över lummern på matbordet.
2. sitaokjell@live.se

Ha en fin helg!

Kramar

The Queen of fucking Everything sa...

Cool! Jag skulle nog ha den i runt min spegel. Men främst är jag med och tävlar för att ta mig i kragen och följa dig på FB=)

Life´s Silverlining and I sa...

Ja jag vill gärna ha ljusslingan jag skulle ha den i vårat Tv rum som vi inte har någon julbelysning i alls idag.
lifessilverlining@gmail.com
fasebook ok
Länkar till dig
kram!

Life´s Silverlining and I sa...

förresten. Jag använder inte FB just nu så jag tar bort den lotten.men de andra finns kvar
kram

mathilda nilsson sa...

NAJSNAJS!
jag skulle sätta ljusslingan i mitt rum på väggen, om du söker på: tumblr room inspiration. så kanske du hittar några bilder på min vision. :) har även en text på min vägg där det står carpe diem så ljusslingan skulle passa in perfekt och mitt rum skulle bli "complete":D

min mailadress är: matiidah@hotmail.com

skickade också en vänförfrågan på facebook, jag heter mathilda nilsson:)

kommer också följa dig på bloglovin om det går, :)

kram

Felix sa...

Vilken fin ljusslinga du har hittat och lottar ut! Jag är gärna med och tävlar. Om jag vinner tror jag att den hamnar i fönstret i garageförrådet där Tiger håller till. Han brukar sitta där vid fönstret och titta ut. Eller också hamnar den i badrummet där det är lite mörkt utan något i fönstren (som dessutom är mot vägen).

Epost: Tigerstassemarker@gmail.com

För en extra lott länkar jag med bild från min blogg. Nu håller vi alla tummar och tassar!

Julhälsningar
Elisabet och Tiger