onsdag 7 december 2011

Nya Mitzy underklänning från Cream till Everywear dress

God kväll! Guldlock och Piff (och mini-Piff så klart) har precis gått hem. Har haft syjunta, men bara två damer som inte var upptagna med annat och vi har ju inte direkt handarbetat... Dessutom var jag knappt hemma själv när de kom - har varit hos frisören - så det blev superenkel fika med pepparkakor och klementiner. Gott var det i alla fall, och mysigt med besök :-)

Odd Molly Everywear dress är - som jag tjatar om - verkligen till alla tillfällen. Och nu har jag äntligen tagit mig i kragen och köpt en fin underklänning (eller ett par faktiskt...) som passar bra till. Det här är "nya" Mitzy från Cream i färgen Smoked pearl (eller ljusgrå som jag hade kallat den). Som tidigare Mitzy men med lite annan volang nertill, bl a med ett sidenband och tyll. Finns på Gozip i Lillestrøm. Annars i olika färger på Blossom. XS är aningen för smal till mina runda höfter, men det syns ju inte under.




Inga kommentarer: