fredag 6 januari 2012

Att jobba

när andra är lediga - de flesta av er t ex - är skittråkigt! Nu har veckan visserligen gått förfärligt fort, men när jag hör vad svenskarna gjort på sin lediga dag blir jag jätte-avis. Vill också ha trettondedag! Här i lusekofteland jobbar vi som vanligt :-(

Det har varit jättefint väder idag, men det enda jag fick se av det var en oplanerat lång promenad till jobbet i morse pga en bil som kört fast i trikk-spåren och trikken som fick ta en JÄTTEomväg. Och så en jättevacker solnedgång, från inomhus... Nu är det kolsvart, men vi ska i alla fall få gå på middag. Skönt efter en tråkig och lite stressig dag med årsrapportering överst på agendan. Ha en fin kväll!

4 kommentarer:

Life´s Silverlining and I sa...

Låter härligt med middag, ha en trevlig kväll! Kram!

Johanssonskan sa...

Jag har jobbat min första dag efter min långledighet på en månad... Känns i hela kroppen ;-)
Hoppas att middagen blev lyckad :-)
Kram !

Marika sa...

Skönt att gå bort på middag. Ha en trevlig kväll:-)

Gamla mamman sa...

Tack för hälsningarna, det blev en lyckad kväll :-)

Kramar!