lördag 7 januari 2012

Kakelugn och vi har en vinnare!

Hej! Dagen har verkligen försvunnit idag, sov länge, var på lunch med svärfamiljen och sen har resten av dagen gått till att plocka undan julsakerna. Herregud så mycket det blir... Det kommer inte in EN ENDA julsak till in här!

Men vad tomt det blir. Lite svårt att få det lika mysigt igen tycker jag. Funderar på att låta ljusslingorna vara kvar en stund till. Och så har jag köpt ett par nya kuddfodral (---) som hjälper lite i tomheten.

Hade en mysig kväll igår hos A & F, och vilken fin lägenhet de hade! Vi har inte varit i nya lyan innan, så kul att se den. Och kakelugn, de har en kakelugn! Det står nu överst på min önskelista :-)

Till sist - vi har en vinnare! Den fina sjalen (om man får tycka det om egenvirkade saker) går till *** trumvirvel *** ingen mindre än: Life's silverlining and I, som har en finfin blogg att bli inspirerad av! GRATTIS! Jag skickar ett mail till dig nu och ber om din adress så ska den snart vara på väg.


3 kommentarer:

Helen sa...

kakelugn är guld även när det inte går att elda i dem.
Konstigt att du inte kunde läsa på fejan.
Maila mig på thedaringheart@live.se
så svarar jag.

Gamla mamman sa...

Det blir så mysigt med en kakelugn, svensk idyll direkt liksom. Mailar dig!

Kram

VivanDivanGoesFashion sa...

Kakelugn är faktiskt något helt fantastiskt. Vi har en och jag är sååå glad för det :)

Stoooort grattis till vinnaren också :)

Kram
/Vivvi