onsdag 15 februari 2012

4 x Molly

Ännu en kväll med matlagning och ompysslande av sambon går mot sitt slut. Stackarn är så trött på att ligga inne, och påstår att han snart dör av tristess. Som tur var kom blommorna äntligen fram idag, och sambon blev själaglad, sprang ut och hämtade dem - och kom flåsande och helt utkörd uppför trappan igen... Med en jättefin bukett och ett sött kort :-) Fast de får ni se imorgon - de är så lite utslagna än. Blommorna alltså. Sambon är desto mer utslagen.

Istället blir det en 4 x Molly: Sigh skirt, Keyhole jaquard tank, St Anton knit cardigan och Clinch scarf; en smakfull kvartett tycker jag. En enda nackdel; koftan får superspetsiga armbågar efter en dag. Men men får leva med sånt.







8 kommentarer:

Hilde sa...

Skönt att blommorna är på plats. Jag tycker din dagens är jättefin, allt passar så fint ihop.
Kram

Sara Mia sa...

Superfin dagens! Kram!

Life´s Silverlining and I sa...

Väldigt,väldigt snygg dagens! Jag passade inte alls i denna kjol men på dig var den supesnygg och i dennavkombo! Kram

Anne sa...

Stackars sambo - hoppas han piggnar till snart! Kombon är skitfin och jag kan sno den rakt av hihi
KRAM

K. sa...

Du är supersnygg! Och stackars sambo. Men du får lite variation på graden av utslagenhet åtminstone då blommorna kanske kompenserar sambons tillstånd lite. Kram

VivanDivanGoesFashion sa...

Klockren kombo tycker jag. Precis samma med armbågarna på Avoriazen. Lite trist men man får väl låta bli att böja armarna då :)

Ta hand om dig och mannen idag
Kram
/Vivvi

mamma sa...

Du är jättefin i den kombon, den passar dig perfekt.

Kram,kram

Gamla mamman sa...

Vad snälla ni är :-)
Och jag ska sluta böja armarna, bra tips! ;-)

Kram kram