tisdag 28 februari 2012

Lite vårnytt från Åhléns kanske?

God middag! Tidigare har det inte varit tillåtet med lojalitetsprogram etc i Norge, så HM, Åhléns och Bianco-korten har lyst med sin frånvaro i plånboken. Men nu är det tillåtet och programmen börjar poppa upp lite här och var - nu senast Åhléns. Och gissa om jag ska använda min 20 % rabattkupong på nåt fint :-) De här går jag och funderar på:

Bänk Ros, provdocka och fågelbur - som redan är här hemma :-)

Asiatisk, eller arabisk-inspirerad bänk

Brickbord

Förvaringskorg - till ved - och fårskinn

4 kommentarer:

K. sa...

Den där bänken är helt ljuvlig och färgglad. Varför har det inte varit tillåtet? Hade ingen aning om det. Kram

Gamla mamman sa...

Enligt marknadsföringslagen har man inte kunnat erbjuda bundling, lojalitetsprogram och liknande. Men nu är lagen ändrad - och jag har skaffat kort både här och där :-)

Den färgglada bänken är min favorit också, men den kommer INTE in här menar sambon :-(

Kram!

Unknown sa...

Ett brickbord skulle jag gärna ha! Fint! Kram

Gamla mamman sa...

Jag med - men sambon vill inte :-( (han har starka åsikter om mycket av inredningen, trots att han aldrig köpt eller tittat på en enda sak... Karlar!)

Kram