söndag 12 februari 2012

Morsdag i skidspåret

God afton! Idag har det varit morsdag här i Norge. Vi var bjudna till svärmor, men innan dess tog vi en skidtur. Vilket fantastiskt härligt väder! Gick nåt sorts skogsspår först och det var helt tragiskt - inga uppkörda spår, stenar som stack fram, granbarr, branta backar, skarpa kurvor - men så kom vi ut på "motorvägen" bland alla andra och där var det perfekta förhållanden.

Mysig middag och massa bus med lyckotrollet, men fy så trött jag har varit hela eftermiddagen. Hoppas inte det är nån sjukdom på gång. Ligger i sängen nu i alla fall, och ska strax släcka, så det blir en lång natt inatt, skönt. Sov gott finingar!





2 kommentarer:

K. sa...

Vad härligt det ser ut. Hoppas du inte blivit sjuk. Och jag fick nästan andan i halsen här när du sa att det är morsdag innan jag insåg att det inte är det i Sverige som tur är för då hade jag totalt glömt min mamma. Kram

Gamla mamman sa...

Inte sjuk än! Fast sambon ligger däckad i nån influensa... Förvirrande att det inte är på samma dag i Norge och Sverige, har hållit på att missa morsdag flera gånger pga det.

Kram!