måndag 13 februari 2012

Vinter och sommar

Ibland blir jag alldeles blind och tafatt i garderoben (det tyder väl främst på att jag har för mycket att välja mellan...) Nu senast var jag på väg att sälja Mulholland alpaca coat, eftersom jag inte hittade något att ha till. Men så kom jag på att man ju kan använda "sommarblusar" på vinter också, och vips hade jag en finfin kombo - Orfeo blouse i indigo passar ju perfekt! På benen Rare-jeansen och på fötterna Johnny Bull-bootsen, som dessutom gör att jag får smalare vader :-) Eller, de är nog som de alltid varit, men de ser i alla fall smalare ut.






5 kommentarer:

K. sa...

Jättesnyggt! Ja, ibland gäller det att rota i garderoben när man har för mycket. Man ser liksom inte träden för all skog. Kram

Life´s Silverlining and I sa...

jättefin kombo! jag är likadan, ibland hittar jag plötsligen en ny kombo med ett plagg jag inte använt på länge, det gäller att prova runt lite:)
kram

Hilde sa...

Snyggt kombinerat. Jag har faktisk inte tänkt på att blanda sommar och vinter, men det går jo perfekt.
Kram

Unknown sa...

Skitsnyggt! Blusen är toppenfin! Kram

Lingonberrie sa...

Dagens matchningsqueen! Supersnyggt.
kramar!