tisdag 6 mars 2012

Beslutsångest

Behöver er hjälp - vilken ska jag välja?? (eventuellt vilkA, sambon sa instinktivt två av dem...) Den fräscht somriga vita, den mjukt våriga krämfärgade (lite lik golden porcelain) eller den tuffa vintriga svarta. Inte lätt... Inte lätt alls faktiskt!


Jag är egentligen ingen kritvit eller kolsvart person, men de här tyckte jag blev mjukare i och med spetsen. Så färgmässigt kan jag ha alla tre tycker jag. (Finns för övrigt en blå också, som är jättesnygg, men inte min färg). Handlar mer om vilken som är mest användbar och tigeraktig.

11 kommentarer:

Odd me sa...

Oj det var svårt! Men spontant tycker jag den vita, trots att jag egentligen inte är en vit person. Men i det här fallet tycker jag vitt. Kram

Hilde sa...

Vit och svart till dig fina!
Kram

K. sa...

Vit eller krämfärgad tycker jag. Om du ska ha två så en av dem och den svarta. Kram

Fiona sa...

Kräm och kram!

Anonym sa...

Crèma à la crème, tycker jag!
Kram Pilla

mamma sa...

Det var svårt, de är fina alla tre, så det blir ju bra vilken du tar, kanske sambon får avgöra eftersom han ser dig live!

Kram,kram

Gamla mamman sa...

Ni tycker ju ganska likt i alla fall :-) Jag måste nog prova en gång till, men lutar åt den vita. Och den svarta. Eller kanske krämen. Mooaaahahaha! Tack för hjälpen i alla fall, uppskattar den!

Kramar

Life´s Silverlining and I sa...

Vita eller kräm tycker jag! Vit till sommaren blir ju super:) kram

Septemberflikka sa...

Den vita tycker jag. Ska du ha två så svart och vit.

kram

Gamla mamman sa...

Ja, det blir nog vit! Tänker det blir fint till bruna ben :-)
Kram

Gamla mamman sa...

Nu är det övervikt på vit - det får bli den! Minst :-)
Kramar