lördag 31 mars 2012

Fjärilar i bur

Det är kallare idag igen, brrr, ullen får komma fram igen :-( Men inne är det påskpynt och vår på gång. Och äntligen kom jag på vad jag skulle göra med min lilla fågelbur från Åhléns! Den är numera hem åt några rosa fjärilar. Blev riktigt sött tycker jag.

Nu ska jag ut och köpa påskägg till barnen, och kanske ett par till de vuxna också :-) Vad brukar ni lägga i äggen? Jag försöker alltid hitta på nåt annat än godis, men tror inte jag har fantasin åt så mycket annat i år tyvärr. Ha en fin dag!




6 kommentarer:

Lingonberrie sa...

Åh jag älskar påskägg! Klart det ska vara godis i.

kram!

K. sa...

Vad fint! Jag älskar liksom Lingon påskägg, men tyvärr inte så mycket mer. Fast jag älskar middagen med familjen, värmen, det ombonade. Snart är det ju påsk och det har jag inte ens förstått än. Kram

Gamla mamman sa...

Påskägg är kul - det blev en kompromiss, lite godis och lite nyttigt :-)
Kram

Gamla mamman sa...

Påsken är mysig, och i år ska jag till Sverige också, det ser jag fram emot i massor!
Kramar

Titti08 sa...

Godis o trisslotter brukar det bli.....Kram Titti

Gamla mamman sa...

Trisslotter är ju smart!
Kram kram