fredag 30 mars 2012

Tadaaaaa

En annan skönhet, som kom seglandes med posten igår, ska få en liten presentation; Tadaa long dress med sällskap. Innan påskpyntande och middag hann jag prova nykomlingen och testa med lite olika överdelar. Tyget är härligt tunnt och sladdrigt och den faller snyggt. Jag har en 0:a och den sitter som den ska. Den är relativt lång men den går att lägga upp om det skulle behövas. Flätade, snygga axelband som också kan kortas om det behövs.

Provade den med Begonia, Flirtini, LK pointelle, vita jeansjackan och wedges från HM. Snyggast som den är i sig själv utan något över, men kan ju inte lita på att sommarkvällarna blir ljumma i det här landet, så kan vara bra att ha lite olika kombos att plocka fram.














23 kommentarer:

Marika sa...

Tadaan har jag också köpt, fin färg och snygg till mycket.
kram

Anne sa...

Hej fina! å jag väntar på den klänningen som är på vägh hit från DF! Är det en Begonia i dk berry jag ser på en av bilderna??
Kramar

Hilde sa...

Verkligen en snygg klänning. Jag tror jag ska prova den för jag eventuellt slår till, men då är den väl slut i stället:)
Kram

Fiona sa...

Jättefin du är! Och jättefin färg på den. Snyggt med alla kombos till! Grattis!

Kram

Nena sa...

Snygga kombinationer. Jag väntar på den korta tadaa i samma färg och kan härma dig med jeansjackan och pointelle LK. Tack för tipset!
Kram

Life´s Silverlining and I sa...

jättesnygga kombinationer och klänningen sitter ju helt perfekt! Kram!

Titti08 sa...

En klar vinnare i sommarkollektionen...har den i likadan färg....o vill ha flera!!!
Kram Titti

Gamla mamman sa...

Den känns som en sommarhit!
Kramar

Gamla mamman sa...

Du kommer inte bli besviken :-) Och ja, det är en Begonia i dk berry! En 1:a dock och jag hade behövet en 0:a. Fasen också, jag ska inte köpa sånt som är lite stort!
Intresserad?

Kramar

Gamla mamman sa...

Du kommer passa bra i den, helt säker, och du kan också ha en 0:a! Fast alltid bättre att prova först förstås

Kram!

Gamla mamman sa...

Tack! Färgen är verkligen en favorit :-)
Kram

Gamla mamman sa...

Tack! Den korta är också jättesnygg, den blir perfekt hela sommaren!
Kramar

Gamla mamman sa...

Silver - Tack! Den har så perfekt skärning - tror den passar till alla :-)

Titti - Ha ha, kan också tänka mig flera!

Kramar

HOUSE of ADELA sa...

Å så snyggt!!

Kramar
Adela

Gamla mamman sa...

Den blir nog sommarsemesterns klänning nr 1 tror jag :-)
Kramar!

VivanDivanGoesFashion sa...

Såååå fin på dig. Än har jag inte haft nåt sug efter den då jag och långklänningar inte brukar bli vänner men lite sugen att prova den nu blir jag ju :-)
Kram /Vivvi

Unknown sa...

Vad fin den blev på dig!
Jag avbokade ju min men ska prova den när jag gått ner mina sista kilon :-)
Kram!!

Shopaholic sa...

SNYGGO!!! Va fina kombossar du visar upp! Tack för inspirationen.
KRAM!!

Odd me sa...

Supersnyggt alltihop! Kramar!

Gamla mamman sa...

Tack! Du som är lång och smal hade ju varit ursnygg i den där! Jag brukar inte heller falla för långt med mina små taxben, men just den här föll jag för direkt

Kram kram

Gamla mamman sa...

Tack - tror du hade varit väldigt fin i den :-)
Kram!

Gamla mamman sa...

Tack, och varsågod :-)
Kramar

Gamla mamman sa...

Vet inte om jag verkligen kommer komba så där, men den lila tyckte jag blev fin till, och wedges är ett måste i sommar känner jag (nejdå, inte ALLS påverkad av trenderna...)

Kram!