söndag 11 mars 2012

Mini-Molly-träff i Stockholm?

Hej pinglorna! När man nu för en gångs skull får en lite speciell inbjudan till fokusgrupp (eller vad man nu vill kalla det), kan man ju inte tacka nej! Biljetter var bokade till London den dagen, vi ska med hela svärfamiljen till sambons faster som bor där och fira födelsedagar, men tigern mixar och trixar - och framförallt; övertygar sambon (som får ta saken vidare med familyn...) om att detta KAN MAN BARA INTE MISSA - och bokar om London-biljetterna. Man kan ju flyga från Stockholm istället dagen därpå, och reseföljet är ju ändå så stort så ingen saknar mig en fredagkväll. Och chefen förstår säkert att man måste ta en ledig dag sådär ibland. För att rå om sig själv och tänka på egna behov :-D

Så, det innebär nu att jag kommer att tillbringa hela 23. mars i Stockholm - och jag vill väldigt gärna göra det tillsammans med er! Har tänkt mig kolla på skor, Mollysar, Greengate och doftljus (jepp, så ser en drömshopping ut för tigern) innan det blir lunch och fokusgrupp hos Odd Molly. En middag efter mötet hade ju också varit väldigt trevligt! Grill kanske?

Hör av er om ni är i kungliga huvudstaden den 23. och har lust att ta en liten mini-Molly-träff!

Bild lånad från Bina.

23 kommentarer:

Dr Molly sa...

Jag vill absolut!! Kan dock inte förrän efter OM men då hade det varit kul att käka ihop! Kramar

Solid sa...

Hej!
Upptäckte inbjudan när jag kom hem från Gotland och ska försöka byta ledig dag men vet först i morgon hur det går. om det går så träffas jag gärna.
Kram från Eva

Gamla mamman sa...

Ja, vad roligt!!
Jag bokar nåt när jag vet hur många vi blir

Kram!

Gamla mamman sa...

Hoppas, hoppas! Det hade varit jätteskoj :-)
Kram

Tindy sa...

Du kommer att ha det jättekul, jag fick tacka nej då jag nästan precis varit uppe hos dem och köpt in kollektionen:) Hade annars varit jättekul att få träffas:) kramkram:)

Odd me sa...

Jag vill åka men har inte bestämt mig än. Om det blir så vill jag jättegärna ses och äta och shoppa :)) Kram

Unknown sa...

Jag kommer till Stockholm kl.10 på förmiddagen och åker hem vid halv åtta på kvällen. När kommer du? Träffas gärna före OM.....Kram!

Shopaholic sa...

Hade varit trevligt att ses. Har ett möte på jobbet den dagen som jag inte vet hur länge den kommer att dra på tiden, har därför ännu inte tackat ja till OM. Men om jag kan komma ifrån vill jag gärna vara med ;-D
KRAM!!!

Lingonberrie sa...

Vi ses där..klart vi ska göra något..vet inte riktigt ankomst än.

kramar!

K. sa...

Jag hade så gärna velat träffa dig ska du veta, men jag kan inte den dagen. Tyvärr är det körigt på jobbet så jag kommer inte ifrån. Men hoppas vi kan ses någon annan gång och hör av dig om du har vägarna förbi Göteborg. Och hoppas ni får det superkul. Kram

Gamla mamman sa...

Jag får komma till Metropolen en gång istället!
Kram

Gamla mamman sa...

Å, hoppas att du kan! Hade varit så roligt :-)
Kram

Gamla mamman sa...

Jag landar vid halv tio, så då bör vi komma till stan ungefär samtidigt. Vi hörs när det närmar sig och bestämmer nåt - roligt! :-)
Kram!

Gamla mamman sa...

Hoppas det ordnar sig, hade varit så skoj att träffas! Om inte annat kanske du kan följa med och äta nåt efteråt. Vi får höras när det närmar sig!

Kram!

Gamla mamman sa...

Vi tar det som det kommer - jag bokar bord på kvällen nånstans i alla fall, så får vi se om det blir tid till annat också. Ska bli roligt :-)
Kram

Gamla mamman sa...

Synd! Jag hade sån tur att det var tomt i kalendern den dagen, och då gick resten att ordna :-) Inte så väldigt länge tills jag ska till Göteborg tror jag - jag hör av mig då!

Kramar

VivanDivanGoesFashion sa...

Jag ska faktiskt åka och tänkte komma tidigt på fredagen så jag vill gärna träffas om du/ni vill? Stannar gärna kvar efteråt men inte så länge, tror sista tåget går runt 22....Jag är öppen för alla förslag men vore hemskt trevligt att ses

Kram
/Vivvi

Christine sa...

Jag kommer också att dyka upp, men först till mötet hos OM. Hittar gärna på något efteråt dock! Vi ses! Kram

Gamla mamman sa...

Å vad roligt! Så glad jag blev nu :-) Vi hörs lite närmre, jag är i stan runt tio på förmiddagen om allt går som planlagt på Arlanda. Bokar bord nånstans vid halv sju / sju, så hinner du äta innan du ska hem!

Kramar

Gamla mamman sa...

Så bra! Jag bokar bord nånstans efter mötet!
Kramar

Titti08 sa...

Jag kommer också!!! men hinner inte med något på kvällen som jag tar sista tåget till Sundsvall vid 20.00 för att fortsätta helgen där med maken.
Kram Titti

Gamla mamman sa...

Ska bli roligt att träffa dig! :-)
Kram

Marika sa...

Jag kommer vara med på mötet. Om det blir något efter mötet är jag gärna med, skulle vara jätte kul.
Kram