torsdag 8 mars 2012

Ti Mo, Ti Mo, Te Amo!

Inte samma blixtförälskelse och passion som med Odd Molly, inte kärlek vid första ögonkastet. Lite mer tvekande, lite enklare, mer subtilt. Men ändå, jag är definitivt förälskad i by Ti Mo. Så visst kan man vara förälskad i mer än en samtidigt ;-)

Idag får klänningen med spetsinfällning i ryggen sällskap av den långa koftan med säkerhetsnålknäppning. Jag låter spetsmanchetterna sticka ut under koftan och underst har jag standard underklänningen så att det blir en spetskant framtill också.









6 kommentarer:

Unknown sa...

Tigern du är så tjusig, jag förstår verkligen din kärlek. =)

Så fina vackra plagg och sån kvalitet.

Kraaaaaaam

Odd me sa...

Vad du är fin i koftan! Skulle vilja ha en precis likadan! Kram

Hilde sa...

Ja, det går absolut att ha flera förälskelser på G samtidigt. Just nu är det Odd Molly, Spira och Branting för mig:) Du är så snygg i Ti Mo.
Kram

Unknown sa...

Åh vad jag gillar den klänningen! Kram

Annelie sa...

Ti Mo gör verkligen fina kläder! Roligt när man kan blanda o variera sig!
Kram

Gamla mamman sa...

Måste nog en liten vända till inom by Ti Mo-butiken, innan vårgarderoben är fulländad :-)

Kram på er!