måndag 9 april 2012

Till salu - by Ti Mo klänning, Container klänning, stl 36

Dags för en liten annandagsbloppis! Säljer den snygga by Ti Mo-klänningen från förra våren i champange-färg i stl Small (Den är lik Odd Molly-färgen "dark chalk" från förra våren i t ex remixarna och liebling). Passar en 36:a. Den är tyvärr för lång till mig och därför blir den inte använd. Jag har en likadan i grå i XS, och den sitter som den ska, se sista bilden. Elastiskt tyg, många fina detaljer.

Prisidé 400 NOK / 450 SEK inklusive porto - skriv en kommentar och skicka sen ett mail om du är intresserad.










Säljer också den söta blommiga bomullsklänningen från Container. Spetsdetaljer, knäppning bak med två olika längder (man kan också göra fler knapphål om det behövs). Massa söta detaljer och romatiskt tyg. Storlek 34, men passar bäst en 36:a (jag har nålat upp axelbanden på mina bilder).

Prisidé 350 SEK / 300 NOK inklusive porto - skriv en kommentar och sänd sen ett mail om du är intresserad.







5 kommentarer:

Life´s Silverlining and I sa...

Timo klänningen gillar jag särskilt! Har inte 36 dock, tur det iof för klädkontot är tomt nu hihi kram!

Minoo sa...

Hej fina... kan du säga mig hur lång TiMO klänningen är och vilket material? kram

Gamla mamman sa...

Hej! Tror den hade varit perfekt till dig som är lite längre och smalare :-)
Den är 96 cm från axelsöm till nedre kant på kjolen. Materialet är 80 % viskos, 18 % polyamid, 2 % elastan (maskintvättas i 30 grader)

Kramar

Gamla mamman sa...

Den är väldigt fin! Skulle gärna haft den i en XS. Dumt när klädkontot är tomt, hoppas det snart har ätit upp sig igen :-)
Kramar

Container sa...

Container gör så himla fina kläder.