måndag 16 juli 2012

Det gladaste beskedet

Äntligen är väntan över för min väninna - och beskedet var positivt! Det går nästan inte att förklara glädjen. Jag har lidit med henne under några svåra veckor; att leva i ovisshet med den ständiga oron gnagande är nästan mer än man klarar av. Men hon är å andra sidan en riktig tuffing. Nu hoppas jag hon ska få slappna av och njuta av sommar och sol!

Med nya semesterplaner kommer nya problem; vad ska man packa med sig? Just nu ligger 12 (!) Odd Molly, by Ti Mo och Love forever klänningar på sängen - ser ni vilka? :-) Nu är det stora problem att välja här i tigerlyan... Och tänk då att jag har nästan lika många skor som matchar klänningarna att välja mellan! Försöker tänka kombinationer, praktiskt och sånt som inte blir använt här hemma. Wish me luck!


7 kommentarer:

Unknown sa...

Åhh så skönt för henne!
Hmmm tycker iallafall att jag kan skymta en Moss dress och en Tadaa long dress?
Inte lätt att välja, jag e likadan när jag ska iväg hehe.
Kram

Lingonberrie sa...

Så skönt för henne!!

Vilken semester du ska ha...!!
kramar

Titti08 sa...

Oj oj har räknat till 15 klänningar jag vill ta med till Thailand!!
och ett antal skor o diverse annat.....maken ser förfasad ut.....hm måste tänka till! vill ha vikt över för shopping oxå!
Inte lätt att packa!
Skönt att din väninna fått positivt besked.....väntan kan vara outhärdlig..
Kram Titti

Titti08 sa...

Glömde skriva....välj bort de med ärmar.....för varmt!
Titti

Fengxumamma sa...

Så härligt med positiva besked, då kan ni semesternjuta för fulla muggar:)

Massor med kramar

Hilde sa...

Vad skönt med bra besked. Håller med Titti, bort med de med ärmar och heller ta med ett par tunna cardigans.
Kram

Gamla mamman sa...

Tack för tipsen tjejer! Moss och Tadaa är med Maria :-)

Kramar