måndag 16 juli 2012

Reafynd - Odd Molly Silkmere cardigan

Den här har jag sett på sedan förvisningen av spring 2012. Förfärats över priset och beundrat de vackra detaljerna. Var nära att slå till när den fortfarande var alldeles för dyr. Då var den den grå som hägrade. Men jag besinnade mig. Och så kom tillfället. En enda kvar - visserligen i dark powder (skulle kalla den brun) - med en ordentlig rabatt. Och gissa om jag är nöjd!? :-) Visar sig att den är ganska varm så den blir perfekt till hösten! Och med garderoben ganska fulla av grå koftor blev ju det här så mycket bättre. Det är faktiskt en 1:a, och jag tycker inte den känns stor alls. Har ni reafyndat nåt fint där ute?








3 kommentarer:

Titti08 sa...

Koftan är ljuvlig.....jag har länge kikat på den....men ej hittat någon på rea i min storlek...
Kram Titti

Gamla mamman sa...

Den dyker nog upp!
Kram

Hilde sa...

Jag har reafyndat, men inte Molly. Jag är liksom färdig med ss 2012. Nu är det dags för min favoritkollektion:D
Kram