torsdag 12 juli 2012

I väntan på sommaren

Den kom, den sågs knappt, och den segrade inte. Fy vilket tråkigt väder det har varit de sista dagarna. Det var ju så fint förra veckan, men när helgen kom var sommaren som bortblåst igen. Nu tänkte jag ju att jag skulle glassa på sydligare breddgrader imorgon och att det inte spelade så stor roll om solen sken över tigerstaden, men nu ska jag ju vara här. Och då tror jag jag får göra en liten soldans imorgon, nu är ju trött på allt som är grått och blött!

Som tur är har jag några somriga klänningar som passar i regn och lite kyligt också, Odd Molly Frill dress t ex. Här med bruna spetsstrumpor.






6 kommentarer:

Improve my days sa...

Hello!
And now is my turn... i have the same dress and i love it ;)
You look wonderful with it :)
Big hug!

Gamla mamman sa...

Thanks sweetie :-)
Hugs to you

Anonym sa...

Føler med deg! Den kjolen gjorde din kropp enda vakrere, om mulig. hilsen A

K. sa...

Stackare! Att ha semester planerad som inte blir av? Det låter inte alls roligt. Hoppas du kan kompensera det på något vis så du får lite ledighet åtminstone. Kram

Hilde sa...

Ja nu måste den komma tillbaka. Jag blir smått tokig på skitväder, och nu har vi haft mycket av den varan.
Kram

Gamla mamman sa...

TAck för hälsningar, komplimanger och kommentarer - uppskatter dem alla!
Kram från mig