fredag 27 juli 2012

Koralligt

Det går verkligen att fynda så här års - Odd Molly metallic halter neck dress med matchande cardigan damp ner i posten för ett tag sedan. Klänningen från Odd Molly-butiken och koftan från Coggles i UK. Färgen heter Dark pink, men den är mycket mer åt det koralliga hållet. Har tänkt ha den här hela hösten också, med ett par snygga boots till. Storleken är 0 och de är relativt stora i storlek. Skönt material och bra passform, kan t o m lämpa sig för mötena bland kostymnissarna! Håll i er nu, det blev visst många bilder...


















15 kommentarer:

Unknown sa...

Så fint, har inte lagt märke till den koftan förut :-)
Trevlig kväll!
Kram

Sara Mia sa...

Vad vacker du är i denna ensemble! Jag köpte själv klänningen i powder-färg till midsommar och det blev helt otippad ett av mina högst älskade OM-plagg. Ganska medioker på produktbilden, men en riktig pärla i verkligheten. Den är riktigt snygg att "dressa ner" dvs. tuffa till med jeansjacka också.Kram!

Sara Mia sa...

Du fick mig på fall! När jag såg din snygga kombo insåg jag att jag saknade koftan till min motsvarande klänning i powder. Hade tur och hittade den i OM:s webshop för halva priset och slog till. Även klänningen fanns kvar i vissa färger och storlekar för den som blev sugen. Kram!

Titti08 sa...

Ursnyggt!!! provade den guldfärgade i mars....hm....kanske finns den kvar på REA!!! besöker Sthlm på måndag.....
Kram Titti

Bella sa...

Så utrolig lekkert, alt sammen. Det kommer du nok til bruke mye - i alle mulige kombinasjoner. Og kule sko, Paula. God kveld i stua, gleder meg til vi ses :) klem fra Bella

Fiona sa...

Åh vad snyggt! Klär dig, snygging!
Kramar

Hilde sa...

Gudars vad snygg du är! Ha så mysigt med hjärtegrynet!
Kram

Odd me sa...

Supersnyggt verkligen! och så fint med skorna och nagellacket till. Kram

Gamla mamman sa...

Inte jag heller, förrän jag insåg att jag behövde nåt till klänningen. Det blir dyrt att vara matchningsdåre... ;-)

Kram!

Gamla mamman sa...

Klänningen är verkligen en pärla! Provade den i Stockholm i våras, men tyckte det blev för dyrt. Den som väntar på något gott :-) Vad roligt att du hittade koftan också!! Det blir pricken över i, och gör klänningen så mycket mer användbar.

Kram från mig

Gamla mamman sa...

Den finns kvar tror i butiken tror jag! Hoppas du hittar den, hade varit snygg på dig

Kram, och trevlig resa!

Gamla mamman sa...

Tack Bella :-) Skorna är mammas (!), men kan hända de råkar hamna i resväskan på torsdag... ;-) Hoppas vi ses snart! Kramar

Gamla mamman sa...

Tack! Föll så för färgen
Kram

Gamla mamman sa...

Får försöka hitta nåt koralligt till hjärtegrynet, måste ju matcha ;-)
Kram

Gamla mamman sa...

Viktigt att allt går i stil ;-)
Stora kramen