fredag 31 augusti 2012

En ny Beck Söndergaard och en snygg kofta

På språng (som vanligt...) så kortkort inlägg (idag också...) Fyndade en BS på Gardermoen sist jag var där (brukar ju aldrig vara rea på de där läckerheterna!), och med kyliga mornar blir den perfekt så här i gränslandet mellan sommar och höst. Till den passar Odd Molly metallic cardigan, by Ti Mo hjärtlinne och grå jeans (tycker jag). (Nämnde jag att jag har druckit lite afterwork-cider med kollegorna? Ifall ni undrar varför det blev så mycket parenteser...)







7 kommentarer:

Anne sa...

Hahah parenteserna är ok :)
Kram

Sara Mia sa...

Vilka snygga kombosar! Du passar så himla bra i röda nyanser. Koftan har jag också fast i guld/powder och den älskas högt. Önskar dig en skön helg. Kram!

Hilde sa...

Skitsnygg kombo! After work cider låter inte alls fel.
Kram

Life´s Silverlining and I sa...

Jättesnyggt! Ha en fin kväll! Kram Nilla

Unknown sa...

Koftan är störtläcker! Vill ha! Kram

Septemberflikka sa...

Haha, hoppas att du har/har haft en trevlig kväll. Snygg som vanligt är du. Kul med BS-fynd! Älskar min i samma färg.

kram

Angelin sa...

Elsker den cardi'n! Vil ha!