fredag 24 augusti 2012

Hoppas på en kall och regnig höst

Jo, faktiskt, för nu är det på väg fler ullsaker till tigerstaden från det stora utlandet :-) Jag kommer bli en färgklick deluxe i höst; ingen kommer kunna undvika att se mig. Och jag tror att mina rosaröda stövlar blir perfekta till ponchon och klänningen, så var hälsade regn och kyla! Nu ska det sägas att det andra settet, i chalk, ska vidare till mor i Sverige. Men vi brukar ju kunna samsas om plagg, så bli inte förvånade om en vit poncho dyker upp här nån gång :-D

Odd Molly Feeling short dress och Poncho, i Dark pink och Chalk

2 kommentarer:

Odd me sa...

Åh vilka läckerbitar! Jag var på Minzo och klämde lite på Ponchon idag men kom hem med ett par ljuvliga benvärmare i ull :) Längtar också till hösten nu men inte en regnig sådan :) Kram

Life´s Silverlining and I sa...

Åh jag kunde inte bestämma mig gällande ponchon, så jag hoppar nog den, men jag är så tveksam om jag gör rätt? Jag hade bokat den röda också men har så många ytterplagg . Kram Nilla