torsdag 9 augusti 2012

Liebling blouse

Jo, älsklingsblusen är fortfarande älsklingsblusen, om än aningen biten på. Gissa om snörena framtill är som gjorda för att lekas med om man är ett par decimeter stort ullknyte?? Måste visst börja tänka på fler aspekter när jag väljer dagens framöver! Pointerströjorna är t ex helt uteslutna att använda oknäppta inne eftersom de JÄTTEROLIGA metallknapparna då blottas och blir perfekta byten för vassa tänder och klor :-)

Och bullarna? De blev riktigt bra! Och så enkelt. Kolla receptet här. Fast jag tog bort aprikoserna och strödde över kanel istället. (Och så får jag erkänna att det blev en till frukost också...)





2 kommentarer:

Helen sa...

Den är jättefin och jag fattar faktiskt inte varför jag inte köpten en sån.
Förstår att fransarna är poppis =)

Gamla mamman sa...

TAck! Och om inte annat är det en perfekt kattblus i alla fall :-)
Kram