onsdag 1 augusti 2012

Painkiller & poetry

Blev en fin kombo tycker jag - Painkiller long cardigan och Poetry dress, båda i vintage chalk / powder-färger. På fötterna ett par Calou. Det har varit riktigt fint väder idag, inget strandväder, men väl trädgårdsväder, och jag har fått sitta i solstolen med en bok. Annars har dagen gått åt till hjärtegrynet m. familj (så klart) och att lära gamlingarna Black jack inför stundande Las Vegas-resan. De var duktiga, men jag var nog inte lika övertygande som croupier... Och jordgubbar så klart! En riktig semesterdag!










13 kommentarer:

Nadia sa...

Härligt solbränd o somrig du är! Låter som en härlig sommardag
KRAM!

Septemberflikka sa...

VAd fint det var tillsammans!

KRAM

Sara Mia sa...

Vilken ljus och fin kombo! Kram!

Odd me sa...

En klockren kombo! Superfin. Kramar

dianasdrömmar sa...

Klockren kombo så fin kram Diana

Annette sa...

SUPER fin kombination!
Jeg har luret lidt på Painkiller i den farve - og tror jeg MÅ have fat i den ;)
Så fin den er til dig!

Kram

Helen sa...

Åh ska du till Vegas! Lyllos; det har jag alltid velat.
Fin kombo på dig.

Hilde sa...

Jättefin kombo! din lyckost som ska till Vegas. Vegas baby:)
Kram

Angelin sa...

Du er bare super lekker!
Klem:)

Gamla mamman sa...

Trodde du hade den, tänkte att jag fick inspirationen från dig :-) Den hade i alla fall varit jättfin till dig!
Kram

Gamla mamman sa...

Bara gamlingarna, tyvärr. Jag var där för några år sedan och rekommenderade det för dem, det är ett äventyr :-)
Kram

Gamla mamman sa...

Får anse mig lyckligt lottad som har varit där då :-)
Kram!

Gamla mamman sa...

Tack för alla kommentarern! Hoppas nu att sommaren håller i sig några dagar till - ser så ut :-)

Kram!