måndag 27 augusti 2012

Sista semesterdagen

DÄR var semestern över för iår! Sommarsemestern alltså, jag har ju lite rolig semester att se fram emot i höst. Efter lite ändrade planer i somras hade jag två dagar kvar; nu är det ingen igen. Ett helt år till nästa gång! Men jag kunde nog inte valt en bättre avslutningsdag. Den spenderades med mina favorittjejer på brorsans och svägerskans stora balkong med ananaspaj, sol och värme.

Var kyligt värre när jag kom tillbaka till tigerstaden, så kanske sommaren också är slut nu? Eller blir det fint och varmt som det ofta brukar i början av september? Den som lever får se. Och oavsett utfall är jag nöjd med sommaren - den blev så mycket bättre än jag ens vågat drömma om! Tack alla ni som gjorde min sommar så bra!

Har inte hunnit ladda ner bilder från dagen idag, så avslutningsbilderna kommer från strandrestaurangen i Sottomarina. De får symbolisera semestern och sommaren; ljummen, pastellig, lite vemodig, men vacker och så väldigt bra, tillsammans med fina, fina vänner och den bästa familjen i världen. Livet går inte alltid i dur, men jag är verkligen lyckligt lottad, och det vet jag mer än någonsin just efter den här sommaren.



2 kommentarer:

Flippis sa...

Den stranden ser inte fel ut någonstans!! Och vilka härliga somriga bilder i inlägget under, den där painkiller är supersnygg på dig. Klem och fortsatt fin tisdag.

Nena sa...

Visst är det lite vemodigt att sommaren går mot sitt slut! Fast man vet att hösten kan vara så vacker! Vilken stämning i bilderna här!
Kram