tisdag 28 augusti 2012

Skärpning tigern!

Jag har varit en urkass bloggkompis de sista veckorna (hela sommaren faktiskt när jag tänker efter...) Det har varit semester, utflykter, besök, Berit, resor, renovering, finn-fyndande och annat som har tagit det mesta av min fritid. Jag skäms lite, och passar på att säga tusen tack till alla er som kommenterar och läser trots min frånvaro hos er. Jag kan inte lova bot och bättring riktigt än, men det kommer! Och jag följer med hos er lite i det dolda.

Har också varit dålig på att hinna med kombofotografering, men det blir bättre såsmåningom det med. Hann knäppa ett par foton på ännu en sommarhöstkombo i alla fall (fast inte från idag, idag öser det ner och det var iskallt i morse). Sigh dress (den gamla varianten) känns som en bra övergångsklänning. Förra veckan var det fortfarande bara ben som gällde, men nu verkar det bli tights och täckta skor framöver. Och kofta.




3 kommentarer:

Lingonberrie sa...

Supersnygga skor verkligen!
kramar

Unknown sa...

Ja nu får man klä på sig! Här var det bara 7 grader i morse:( Kram

VivanDivanGoesFashion sa...

Här är en till som varit helt kass bloggkompis på sistone och har jättedåligt samvete men så blir det ju ibland och jag tror inte nån tycker det är konstigt heller. Vi har alla våra svackor och perioder då man kanske är trött eller har fullt upp med livet. Så ta det lugnt och kör på som du känner känns rätt så blir det så bra så :-)

Kram
/Vivvi