fredag 21 september 2012

En dyrköpt cykeltur

När ni läser det här (älskar schemaläggningsfunktionen!) är jag ute och cyklar 7 mil! Jodå, mitt på blanka förmiddagen är jag och mina närmsta kollegor på väg till Son. Jag tänker att tempot i fronten är skyhögt och att gubbarna har både cykelglasögon och vadderade cykelbyxor, samt att jag mest ser fram emot lunch i Drøbak och SPA-uppehåll på hotellet i Son. Men eftersom utrustningen är det viktigaste lämnade jag förstås in cykeln på service i förrgår. Ångrade mig lite när jag fick räkningen... Men vad sjutton, det kostar att ligga på topp ;-)

Hoppas vi har en fin tur och att väderprognosen slog in! Eftersom det här sker just nu finns ju inga bilder att publicera, men jag räknar med att både jag och landskap ser ut ungefär så här:


Tanken slog mig att nästa års investering bör bestå av en ny hjälm. Nån som har tips på en variant där man inte ser ut som svamparna i Super mario bros?

6 kommentarer:

Anonym sa...

Ser fram emot framtida bilder. Hoppas det blir några. Var ska ni äta lunch i Drøbak då? Jag brukar spendera helgerna där. :)

mamma sa...

Hoppas att vädret är bättre där än här.

Kram, kram

Odd me sa...

Hoppas du får en härlig tur! Kram

Gamla mamman sa...

Lunch i Drøbak ja, otroligt mysigt! Blev ju inte så mycket bilder tyvärr. Synd för det var verkligen mycket fin natur i solskenet. Drøbak låter som ett bra sätt att spendera helgen :-)

Gamla mamman sa...

Det var det :-)
Kram

Gamla mamman sa...

Tack! Det blev en jättefin tur :-)
Kram