torsdag 25 oktober 2012

En stor varm kram!

Det vill jag ger er alla som orkar läsa och kommentera. Jag hinner knappt med det jag verkligen måste, och bloggen blir bara ett litet andningshål mot slutet av kvällen. Ber igen om ursäkt för att jag inte hinner kommentera hos er alla fina bloggare där ute! Jag får så dåligt samvete, men såklart är det ju jätteroligt att ni är så ihärdiga och inte ger upp den upptagna tigern i Oslo. En stor, varm kram till er alla!! Snart har det lugnat sig och då blir det mer än bara cyber-kramar.

10 kommentarer:

Anne sa...

Kram!

OddStyle.dk sa...

Elsker Peter Plys <3
Kram til dig - Tina

Lingonberrie sa...

Kramar tillbaka!

Unknown sa...

Kram tillbaka:)

Flippis sa...

Storklem tebacks! Och katterna ser ju alldels oskyldiga ut, tror stället välte av sig själv ;)

Hilde sa...

Kram till dig med!

Mollymera sa...

Kramkraaaaam!

Angelin sa...

Stooooor klem til søte deg:)))

mamma sa...

Stor kram till dig och ressällskapet!

Nadia sa...

Stor kram till dig, hoppas resan förlöper väl!