onsdag 17 oktober 2012

Gå lite amok

På resande fot, i Stavanger, med kollega och goda vännen Trønder-L. Det är lyxigt att kunna åka på tur med väninnan där jobbet betalar :-) Efter superbt restaurangtips från Hilde, som är "lommekjennt" i byn, och mysig middag blev vi (läs mest jag) sugen på nåt sött (surprise!!!) Hittade inga frestande desserter, så vi tog svängen inom 7-Eleven istället. Med "2 för 20" gick jag visst lite amok. Men det kan man väl få lov att göra när man är på hotell och alldeles ensam utan ulltussarna? Och jag har faktiskt inte tänkt äta upp mer än max 1 ikväll (ja, nu fiskar jag järnet efter bifallande "inte-är-väl-det-där-för-mycket-aaaaaalls-tigern-kommentarer").




3 kommentarer:

VivanDivanGoesFashion sa...

Klart du ska ha choklad på rummet. Jag hade nog slukat allihop :-)

Ha en fin tur
Kram
/Vivvi

Hilde sa...

Var ni på Hall Toll alltså? En liten Toppris sitter inte undan länge, kör 2 eller 3:)
Kram

Unknown sa...

Oh vad gott med Japp! Var skitlänge sen jag käkade en sån! Kram