onsdag 17 oktober 2012

Twist me jumper

Enkelt och mjukt, men ändå lite speciellt; med flätstickning och udda längd. Har blivit väldigt förtjust i Twist me jumper, så det blir skittråkigt med dagens just nu; same, same. Och dessutom har jag såpass fullt upp att jag inte hinner tänka på nya kombinationer och outfits. På tal om det så ber jag 1000 gånger om ursäkt för att jag inte hinner med er söta bloggtjejer där ute! Får ju knappt svarat på era frågor... Förlåt och tack för att ni ändå tittar inom och säger hej här, det blir jag så oändligt glad för :-)






7 kommentarer:

Odd me sa...

Jättefint! Nu är jag så fräck att jag ställer en fråga iaf :)) Vad har du under? Kramar

Shopaholic sa...

Du passar så fint i tröjan och färgen, förstår om den används flitigt! Stressa inte upp dig över att du inte hinner runt och kommentera och svara på frågor, så är det stundtals och livet utanför bloggen måste komma först.
KRAM!!!

Sara Mia sa...

Vad snyggt! och med bästa scarfen därtill. Just den scarfen använder jag till nästan allt. Tänk om jag nöter ut den, hemska tanke. Nu blir jag allt sugen på den där twist me-tröjan. Är den rymlig eller normal i storlek? Kram!

Gamla mamman sa...

Ha ha, det är linne från Odd Molly som jag inte alls kommer ihåg namnet på. Kom för tre år sen tror jag?
Nu hade du tur som fick svar ;-)

Kram!

Gamla mamman sa...

Tack för gullig kommentar och peppande ord!
Kramar

Gamla mamman sa...

Scarfen är fantastisk, den har jag också nästan varje dag under vintern! Tröjan är rymlig tycker jag. Jag har en 0:a och den är på gränsen till stor.

Kram!

Unknown sa...

Snyggt! Och ibland hinner man inte med! Du är ju småbarnsförälder för sjutton;) Kram