fredag 5 oktober 2012

Höstbloppis Odd Molly

Har rensat garderoberna, det behövdes... Alla plagg i storlek 1, normala i storlek och i toppskick, det ser inte använt ut (och mycket är knappt använt), om inte annat anges. Priser inklusive porto i Sverige eller Norge, om du önskar spårbarhet eller frakt till andra länder kommer det i tillägg. Betalning till svenskt eller norskt bankkonto. Lämna kommentar om du är intresserad och maila sen på oslotigern76@gmail.com. Priserna är idéer, pruta om du tycker det blir för dyrt så ska jag tänka på saken :-)

White bikette denim jacket Chalk - prisidé 900 SEK / 800 NOK. Provbilder här.




Hookup sleeved tunic Lite military - prisidé 700 SEK / 600 NOK. Provbilder här.





Ceremony l/s tunic Lite blossom - prisidé 850 SEK / 750 NOK. Provbilder här. Såld!





Ignorance blouse Dark powder (?) - prisidé 500 SEK / 425 NOK. Provbilder här.



Dareme tank Powder - prisidé 300 SEK / 250 NOK. Provbilder här.



Dipdye cardigan Vintage lite lilac - storlek 0, normal till stor - prisidé 500 SEK / 425 NOK. SÅLD!




Wunderwear tank Grey - OBS, den lite längre varianten (som det nog inte funnits produktbild till) i storlek 0, men den är stor - prisidé 250 SEK / 200 NOK. Suddiga provbilder finns här. SÅLD!



High street purse Pink - prisidé 250 SEK / 200 NOK Såld!



Bomullsblus med knappar som jag inte alls kommer på namnet på - prisidé 400 SEK / 325 NOK Såld!



14 kommentarer:

Solid sa...

Hej!
Jag köper gärna lilla söta rosa väskan om du har den kvar.
Kramar från Eva

Anonym sa...

Hej! Jag vill gärna köpa den vita bomullsblusen.

Med vänlig hälsning,
Viktoria

Lingonberrie sa...

Massa fint! :) Tur att det inte är min storlek.
Kramar och trevlig helg!

dianasdrömmar sa...

Synd att jag är en tvåa..ha en fin lördag vännen kram Diana

Anonym sa...

Jag är intresserad av din fina dareme tank. E-postar dig. // Hälsningar Åsa

Gamla mamman sa...

Den är din om du vill ha den! Såg ditt mail, svarar när vi är hemma i eftermiddag igen.
Kram

Gamla mamman sa...

Svarar på ditt mail när vi är hemma i eftermiddag, den är din om du vill :-)

Gamla mamman sa...

Tur inte alla har samma storlek ja :-)
Kram och trevlig helg du med!

Gamla mamman sa...

Eller tur ;-)
Ha en fin lördag du med!
Kram

Gamla mamman sa...

Fick ditt mail, ska mäta och svara när jag kommer hem i eftermiddag! Tanken är din om du vill ha den :-)

Anonym sa...

Ja, tack! :)

Viktoria

Anonym sa...

Hej!
Dipdye cardigan Vintage lite lilac är jag intresserad av om den finns kvar :-)Kram Kicki

Gamla mamman sa...

Hej!
Den finns kvar, maila mig på oslotigern76 at gmail.com så kommer vi överens :-)

Kram

Flippis sa...

Wunderwear Tank skulle jag gärna vilja shopsa, får chansa på att den passar då den i alla fall är ärmlös. Kan inte nå min mail hemifrån, verkar det som tyvärr. :( Klem och jag försöker maila igen senare.